• Fri frakt över 699 kr (exkl. moms) |
  • Snabb leverans |
  • Trustpilot
CSR  |  Omtanke  |  Kundtjänst

Ingen gåva

Vi har dessvärre ingen gåva att erbjuda idag, men titta förbi snart igen så ska du se att vi har mer att komma med.

Är du på jakt efter en gåva, så kan du kanske få inspiration bland våra många fina företagsgåvor.

Du kan också hålla koll och få inspiration genom att prenumerera på vårt nyhetsbrev.

Gå till förstasidan

Varför kan jag få en gåva?

Det är en tradition hos Lomax att våra företagskunder kan välja en gåva när man handlar hos oss.

När kan jag välja en gåva? 

Du har alltid möjlighet att välja en gåva när du lägger en beställning över ett visst belopp och därmed uppnår beloppsgränsen för den gåva du önskar. Beloppsgränsen är olika för varje gåva och kan alltid ses på de aktuella gåvorna. 

Alla gåvor är endast giltiga i en begränsad period som också framgår här på sidan. Under den period som en eller flera gåvor är giltiga så kan man välja max en gåva per företag. Notera att vi endast har ett begränsat antal av varje gåva, och därför kan de ta slut innan giltighetsperioden är över. 

Hur får jag min gåva?

Du får enkelt och snabbt din gåva precis som de varor du beställer hos oss. För att motta en gåva med din beställning ska du endast se till att lägga den i varukorgen tillsammans med dina andra produkter.

Vad betyder extra gåvoval?

Ibland erbjuder vi ett extra gåvoval som är en eller fler gåvor som är gällande i kortare period än gåvorna i det normala gåvovalet.

När vi erbjuder extra gåvoval kan du välja fritt bland de aktuella gåvorna. Notera att om du redan mottagit en gåva med en beställning i den aktuella perioden för det normala gåvovalet så kan du välja att få det extra gåvovalet på en ny beställning under samma period.

Faktureras jag för gåvan?

Du blir inte fakturerad för gåvan men den kommer framgå på din faktura eller kvitto beroende på betalningsmetod. Gåvan kommer stå på en fakturalinje till 0 kr.